نکته برای تقویت نام تجاری(برندینگ)

- به کاربران حس تعلق خاطر ببخشید
تعامل مداوم کاربران با برنامه شما یکی از چالش برانگیزترین بخشهای توسعه برنامه است. چگونه می توانید برنامه ای بسازید که مخاطبان شما را ترغیب به بازگشت مجدد و به طور مداوم به رسمیت شناختن برند کند؟
همانطور که برنامه نام تجاری خود را توسعه می دهید، باید در نظر بگیرید که چگونه مخاطبان خود را مجبور به استفاده مکرر از برنامه خود می کنید. شما باید یک حس تعلق ایجاد کنید که آنها را ترغیب می کند برنامه شما را باز کنند.
Fitbit کاربران را ترغیب می کند تا برنامه خود را با ردیابی تمام آمار و اطلاعات خود باز کنند. آنها می توانند وارد شوند و حرکت کنند. غذا و آب مصرف کنند. برای جذابیت بیشتر، Fitbit به افراد اجازه می دهد تا با دوستان خود ارتباط برقرار کنند تا آمارها را مقایسه کرده و در چالش ها رقابت کنند.
این باعث می شود کاربران Fitbit فعال تر شوند و احتمال بیشتری وجود دارد که برنامه را باز کنند. آنها احساس تعلق به برنامه دارند و آنها را تشویق می کند تا آن را باز کنند. وقتی برنامه خود را می سازید، باید به عناصری فکر کنید که مخاطبان شما را مجبور به بازکردن برنامه کند.